HILLSIDE HAKKINDA ÖDÜLLER & BASINDA MARKALAR VLOG & MAGAZINE SOSYAL BİZE ULAŞIN KARİYER

Hillside’ın başarı öyküsü Harvard’da ders oldu

Hillside Beach Club, Harvard Business School’da ders oldu. Dünyanın başarılı markalarının hikayelerini ders konusu yapan Harvard Business School, Hillside Beach Club’ın %99’lara varan istisnai seviyedeki misafir memnuniyeti ve dünyada bu boyutta tesislerde örneğine rastlanmayan %68 seviyesindeki yeniden geliş oranları ile elde ettiği başarı öyküsünü, “Akdeniz’de En İyi Aile Tatili Deneyimi Sunmak” başlıklı vaka çalışmasıyla inceledi.

Hillside Beach Club, Harvard Business School’da ders oldu. Dünyanın başarılı markalarının hikayelerini ders konusu yapan Harvard Business School, Hillside Beach Club’ın %99’lara varan istisnai seviyedeki misafir memnuniyeti ve dünyada bu boyutta tesislerde örneğine rastlanmayan %68 seviyesindeki yeniden geliş oranları ile elde ettiği başarı öyküsünü, “Akdeniz’de En İyi Aile Tatili Deneyimi Sunmak” başlıklı vaka çalışmasıyla inceledi.

 

Çalışmayı, Harvard’da pazarlama ve özellikle müşteri odaklı organizasyonlar üzerinde çalışan, bu alanda dünyanın en saygın otoriteleri arasında gösterilen Kıdemli Profesör Rajiv Lal bizzat yürüttü. Alarko’nun “Hizmette, Üretimde Kalite” ilkesiyle faliyet gösteren Hillside Beach Club’ın, turizm sektöründe %99’lara varan istisnai seviyedeki misafir memnuniyeti sonuçları, %90’ın üzerindeki doluluk ve dünyada bu boyutta tesislerde örneğine rastlanmayan %68 seviyesindeki tekrar gelme oranı ile bunun sonucunda ciro ve kârlılık anlamında elde ettiği yüksek büyüme oranları değerlendirildi.

 

Hillside’ın 1998 yılından bugüne misyon edindiği “iyi hissetme faktörü” çalışmada yer aldı.

 

Hillside’a özgü bu kavram, sahip olma veya lüks gibi kavramlarla değil, en sevdiğiniz ağacın altında geçirdiğiniz zamanın size verdiği hislerle veya bir dostunuzu evinizde ağırlamaktan aldığınız keyif gibi örneklerle açıklanıyor ve . içtenlik ve doğallıkla iyi hissettirmenin Hillside’ın hizmet felsefesinin önemli bir unsuru olduğundan bahsediliyor.

 

Harvard Business School’un hayata geçirdiği çalışmada Hillside’daki personel mutluluğu ve motivasyonu kapsamlı bir şekilde ele alındı.

 

Hillside’ın bu konudaki felsefesinde teknik eğitim yerine davranışlara, sistemlerden çok insan olgusuna ve motivasyona öncelik vermesi önemli bir yer tutuyor. Bu felsefelerin bir ürünü olarak Hillside’ın elde ettiği, sektörde istisnai seviyedeki 6,2 yıllık ortalama çalışma süresine de Harvard Business School tarafından dikkat çekildi.

 

Hillside Beach Club’ın, Alarko’nun 10 felsefesinden biri olan ‘müşteri verilenle yetinse bile daha iyisini sunmak’ ilkesi ışığında oluşturduğu Sürekli Gelişim Felsefesi Harvard tarafından hayata geçirilen çalışmada ayrı bir başlık olarak ele alındı. Hillside Beach Club’ın global trendleri yakından takip etmesi, her yıl bir önceki yıldan daha farklı, zamanın ruhuna uygun deneyimler sunması örneklerle anlatıldı.

ABONE OL

“Hillside dünyası hakkında iyi hissettiren gelişmeleri ve projeleri takipte kalmak için”